Specializujeme se na mediální služby a strategie, Product Placement, speciální a nestandardní formáty pro televize i on-line a contentovou reklamu.
Specialisté na propojení uměleckého světa se světem byznysu
Plánování
Efektivně naplánujeme vaši kampaň napříč médii.
Obsah
Navrhneme originální a kreativní obsah na míru.
Zacílení
Vybereme formáty, které vás spojí s vaší cílovou skupinou.
Branding
Propojíme nenásilně váš brand s obsahem pořadu.
Naše plus +
Dokonalá orientace v producentském a uměleckém prostředí
+
Dlouhodobá zkušenost z médií
+
Specialisté na propojení uměleckého světa se světem byznysu
+
Všechny projekty "na klíč", od prvotního návrhu až po realizaci
+
Produkty
Televize
Přirozené umístění / začlenění produktu či služby klienta do pořadů
Product placement
AKTIVNÍ PP - přirozené začlenění produktu v rámci děje pořadu. Produkt je aktivně používán hlavními protagonisty.
PASIVNÍ PP - produkt je umístěn v rámci dekorace pořadu. Není aktivně využíván.
TOPIC PLACEMENT - rozhovor na vybrané téma v obecné rovině se zástupcem klienta.
Sponzoring
Spojení klienta nebo produktu s konkrétním pořadem. Sponzorské vzkazy jsou umístěné před a po pořadu nebo před a po reklamním breaku.
Injektáž
Umístění loga klienta o velikosti 1/16 obrazu v průběhu pořadu. Injektáž je nasazena po dobu 5 vteřin v pravém dolním rohu obrazovky.
Injektáž může být začleněna pouze v kombinaci se sponzoringem pořadu.
Divácké soutěže
V rámci life stylových, zábavných nebo sportovních pořadů možnost prezentace produktu při představení ceny pro diváky v soutěži.
na televizních kanálech
Kreativní forma zviditelnění produktů, služeb
Nenucená forma reklamy
Oslovení zákazníka přes emoce
Ztotožnění se s oblíbeným hrdinou
Efektivní podpora image společnosti
Zvýšení podvědomí o značce
Velmi přesný zásah na cílovou skupinu
Těsná symbióza s televizní tvorbou
Speciální / nestandardní formáty
Minipořady
Krátké formáty
Pořady na míru
Speciální aktivity
(grafika, brand, atd.)
HbbTV
(nákup produktů přímo přes obrazovku)
Teleshopping
(nákup produktů přímo přes obrazovku)
Internet / Online
Prezentace produktů nebo služeb klientů v internetovém vysílání nebo v bannerové reklamě
Video - pořady na míru
Výroba a umístění pořadu dle zadání klienta – vybraného tématu – v programu internetových televizí a na dalších vybraných internetových webech.
Product placement
Aktivní nebo pasivní využití produktu v rámci vybraných pořadů internetových televizí a webů.
Sponzoring
Spojení klienta nebo produktu s konkrétním pořadem vybrané internetové televize nebo webu. Sponzorské vzkazy jsou umístěné před a po pořadu.
Bannerová reklama
Nejčastější grafická forma reklamy na internetu. Banner může být statický nebo animovaný. Animovaný lépe upoutá pozornost.
Videoreklama
Reklama umístěná před nebo po pořadu na vybraných webových stránkách.
Komerční sdělení
Placená forma PR článku na konkrétní téma. U článku je upozornění, že se jedná o komerční sdělení.
Redakční obsah
Článek na vybrané téma v rámci redakční spolupráce.
Soutěž
Prezentace tématu a produktu klienta v rámci soutěží.
Nestandardní formáty
Hledáte nestandardní formáty prezentace na internetu? Chcete kreativní propojení s více weby? Vyšší efektivitu Vaší kampaně? Připravíme speciální formáty na míru.
Sociální sítě
Provázání televizních kampaní s prezentací na sociálních sítích
Sociální sítě
Aktivní spolupráce a propojení vybraných profilů - sdílení, statusy, umístění videa atd.
Spolupráce s youtubery
Pokud cílíte na mladší cílovou skupinu, spojení s youtubery je ta správná cesta.
YOUTUBER = fenomén současnosti.
Mobilní aplikace
Bannerová i animovaná reklama u vybraných aplikací.
Aktivní spolupráce a propojení vybraných profilů - sdílení, statusy, umístění videa atd.